2 czerwca 2020

Patriotyzm konsumencki

Analizy organizacji audytorsko-doradczej Grant Thornton mówią jasno: gdyby polscy konsumenci wydawali o 1 proc. więcej na polskie produkty, to w polskiej gospodarce zostawałoby rocznie dodatkowo 6,6 mld zł.

Okazuje się, że z każdej złotówki, którą wydajemy na polski towar wyprodukowany przez polską firmę, w naszym kraju zostaje 79 gr. Z kolei jeśli nasz wybór padnie na produkt zagraniczny, czyli taki, który wyprodukowała firma zagraniczna i poza Polską – tylko 25 gr.

Kupowanie polskich produktów przekłada się bezpośrednio na gospodarkę. Lepsza kondycja finansowa kraju to wyższe pensje, wyższe PKB, niższe bezrobocie, lepsza jakość służby zdrowia czy szkolnictwa. Pieniądze, które zostają w Polsce, napędzają nasz wzrost gospodarczy,. To wpływa nie tylko na kondycję domowych budżetów, lecz także wyższą jakość usług świadczonych przez publiczne instytucje.

Może Cię zainteresować także:

2 czerwca 2020

Dołącz do akcji pracowników Grupy Kapitałowej PGE

Pracownicy GK PGE za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji polecają polskie produkty, które najczęściej...

29 września 2020

Aronia – wyjątkowa polska jagoda

Prozdrowotne właściwości tego owocu są nieocenione, a Polska jest jego największym producentem na świecie Cierpki...

25 września 2020

Muzeum bohaterów z dzieciństwa

Gdy znajdziecie się w Rzeszowie, odwiedźcie koniecznie Muzeum Dobranocek To jedyne takie miejsce w Polsce, gdzie możemy...

24 września 2020

Źródło zdrowia i urody

Czerpanie z dobrodziejstw natury to kierunek od lat znany w branży kosmetycznej Polskie marki również mają się czym...