2 czerwca 2020

Patriotyzm konsumencki

Analizy organizacji audytorsko-doradczej Grant Thornton mówią jasno: gdyby polscy konsumenci wydawali o 1 proc. więcej na polskie produkty, to w polskiej gospodarce zostawałoby rocznie dodatkowo 6,6 mld zł.

Okazuje się, że z każdej złotówki, którą wydajemy na polski towar wyprodukowany przez polską firmę, w naszym kraju zostaje 79 gr. Z kolei jeśli nasz wybór padnie na produkt zagraniczny, czyli taki, który wyprodukowała firma zagraniczna i poza Polską – tylko 25 gr.

Kupowanie polskich produktów przekłada się bezpośrednio na gospodarkę. Lepsza kondycja finansowa kraju to wyższe pensje, wyższe PKB, niższe bezrobocie, lepsza jakość służby zdrowia czy szkolnictwa. Pieniądze, które zostają w Polsce, napędzają nasz wzrost gospodarczy,. To wpływa nie tylko na kondycję domowych budżetów, lecz także wyższą jakość usług świadczonych przez publiczne instytucje.

Może Cię zainteresować także:

2 czerwca 2020

Dołącz do akcji pracowników Grupy Kapitałowej PGE

Pracownicy GK PGE za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji polecają polskie produkty, które najczęściej...

23 listopada 2020

Kosmetyki prosto z Łąki

Z pasji i fascynacji bogactwem otaczającej przyrody, w malowniczej miejscowości Łąka pod Rzeszowem, powstają...

18 listopada 2020

Pielęgnacja w kostce

Tradycyjnym szamponom i odżywkom, choć nadal bardzo popularnym, rośnie spora konkurencja Nie dość, że ich następcy...

17 listopada 2020

Podlaskie mydła, szampony i natura

Naturalne kosmetyki szturmem wkraczają do branży kosmetycznej Wiele z nich powstaje w małych, rodzinnych manufakturach,...