Zabierz Polę na zakupy

PGE została partnerem aplikacji Pola, dzięki której w szybki sposób można sprawdzić, czy dany produkt został wyprodukowany w Polsce. Świadome wybory konsumenckie, w których pomagają nowe technologie, promuje trzecia odsłona naszej kampanii medialnej „Polskie – kupuję to!”.

Od 10 września br. w mediach będzie można zobaczyć trzecią odsłonę naszej kampanii „Polskie  – kupuję to!” wspierającej rodzimą gospodarkę i świadome wybory konsumenckie. Impulsem do jej stworzenia jest rozpoczęcie współpracy z twórcami aplikacji Pola.

– Celem działań PGE skupionych wokół  „Polskie – kupuję to!” jest zwrócenie uwagi konsumentów na wybór rodzimych produktów, ale również ułatwienie ich zakupu, w czym właśnie pomaga aplikacja Pola. Dlaczego PGE – spółka energetyczna –  angażuje się w ten projekt? Ponieważ kupując polskie produkty, wspieramy polskich przedsiębiorców i polską gospodarkę. Dzięki aplikacji Pola w prosty sposób można sprawdzić czy produkt został wyprodukowany w Polsce, przez krajową firmę, w Polsce zarejestrowaną i w Polsce płacącą podatki – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Pola to polska aplikacja, która po zeskanowaniu kodu kreskowego podaje informacje o tym, czy producent jest zarejestrowany w Polsce, czy inwestuje w naszym kraju w badania i rozwój i czy jego kapitał jest rodzimy, czy też jest to część zagranicznego koncernu. Liczba punktów określających „polskość” danego produktu zwizualizowana jest przy pomocy czerwonego paska. Aplikacja jest cały czas rozwijana i stanowi unikatową bazę polskich firm, która nieustannie się powiększa.

Teraz w ramach umowy PGE będzie wspierać rozwój aplikacji, by rozszerzyć jej bazę produktów o kolejne branże. Dzięki temu lista krajowych producentów dostępnych w aplikacji będzie się stale powiększać, a identyfikacja polskich produktów będzie jeszcze łatwiejsza.

Przekonaj się, jak łatwo korzystać z aplikacji, zobacz filmik instruktażowy.

Może Cię zainteresować także:

2 czerwca 2020

Patriotyzm konsumencki

Analizy organizacji audytorsko-doradczej Grant Thornton mówią jasno: gdyby polscy konsumenci wydawali o 1 proc więcej na...

2 czerwca 2020

Dołącz do akcji pracowników Grupy Kapitałowej PGE

Pracownicy GK PGE za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji polecają polskie produkty, które najczęściej...

23 listopada 2020

Kosmetyki prosto z Łąki

Z pasji i fascynacji bogactwem otaczającej przyrody, w malowniczej miejscowości Łąka pod Rzeszowem, powstają...

18 listopada 2020

Pielęgnacja w kostce

Tradycyjnym szamponom i odżywkom, choć nadal bardzo popularnym, rośnie spora konkurencja Nie dość, że ich następcy...

17 listopada 2020

Podlaskie mydła, szampony i natura

Naturalne kosmetyki szturmem wkraczają do branży kosmetycznej Wiele z nich powstaje w małych, rodzinnych manufakturach,...