Zabierz Polę na zakupy
PGE została partnerem aplikacji Pola, dzięki której w szybki sposób można sprawdzić, czy dany produkt został wyprodukowany w Polsce. Świadome wybory konsumenckie, w których pomagają nowe technologie, promuje trzecia odsłona naszej kampanii medialnej „Polskie – kupuję to!”.
Od 10 września br. w mediach będzie można zobaczyć trzecią odsłonę naszej kampanii „Polskie – kupuję to!” wspierającej rodzimą gospodarkę i świadome wybory konsumenckie. Impulsem do jej stworzenia jest rozpoczęcie współpracy z twórcami aplikacji Pola.
– Celem działań PGE skupionych wokół „Polskie – kupuję to!” jest zwrócenie uwagi konsumentów na wybór rodzimych produktów, ale również ułatwienie ich zakupu, w czym właśnie pomaga aplikacja Pola. Dlaczego PGE – spółka energetyczna – angażuje się w ten projekt? Ponieważ kupując polskie produkty, wspieramy polskich przedsiębiorców i polską gospodarkę. Dzięki aplikacji Pola w prosty sposób można sprawdzić czy produkt został wyprodukowany w Polsce, przez krajową firmę, w Polsce zarejestrowaną i w Polsce płacącą podatki – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Pola to polska aplikacja, która po zeskanowaniu kodu kreskowego podaje informacje o tym, czy producent jest zarejestrowany w Polsce, czy inwestuje w naszym kraju w badania i rozwój i czy jego kapitał jest rodzimy, czy też jest to część zagranicznego koncernu. Liczba punktów określających „polskość” danego produktu zwizualizowana jest przy pomocy czerwonego paska. Aplikacja jest cały czas rozwijana i stanowi unikatową bazę polskich firm, która nieustannie się powiększa.
Teraz w ramach umowy PGE będzie wspierać rozwój aplikacji, by rozszerzyć jej bazę produktów o kolejne branże. Dzięki temu lista krajowych producentów dostępnych w aplikacji będzie się stale powiększać, a identyfikacja polskich produktów będzie jeszcze łatwiejsza.
Przekonaj się, jak łatwo korzystać z aplikacji, zobacz filmik instruktażowy.